Post by puncservbridunllov on Feb 5, 2022 2:16:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wrestling Revolution ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wrestling Revolution IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkt primogems ▞▞▞
▞▞▞ Wrestling Revolution 2022 version ▞▞▞
Dit spel was vroeger leuk, simpelweg omdat je je eigen personage kon opduiken in een wereld vol met anderen, wat dit spel anders maakte en het een speciaal tintje gaf. Nu hij het weghaalde, voelt het spel erg saai en net als elk ander worstelspel. Ik weiger dit te spelen totdat dit is opgelost. Toen was het een leuk spel, maar nu is het gewoon een gewone app in de app store
Makkelijk vals te spelen met een "ontsnap om te winnen" wedstrijd... draai je om op het bovenste touw en spring gewoon, dan ben je vrij😀
Dit is een geweldige game, ik geniet van de graphics en alle supersterren, het is wat ik leuk vind aan mdickie-games, maar ik zou ook willen dat er meer aan de hand was, zoals een gratis modus waarin je vrij kunt rondlopen zoals in schooldagen of moeilijke tijd, maar ja behalve dat het een solide spel is dat je uren kunt spelen zonder je te vervelen!
Wrestling Revolution খেলাধূলা rjq
Ik hou van het spel. Maar ik heb klachten. 1. In de eerste plaats was een droomwedstrijd gratis en nu niet meer. 2. Waarom heb je geen hel in een cel toegevoegd? Los deze problemen op door mij te antwoorden Mdicke
Glitching P.O.S. Je kunt niet eens een nieuw personage maken zonder het hele spel te verwijderen en opnieuw te downloaden. 1 ster.
Voeg a.u.b. offline multiplayer (LAN/hotspot) toe, zoals spelen met of tegen vrienden... PLEASE!!!!
De game is nog steeds leuk om te spelen en is erg leuk, hoewel we nu moeten betalen om onze personages te maken zoals we ze willen en het heeft de game voor mij verpest
Deze game is waardeloos..Ik moet gewoon snel tikken om mijn kracht, samantha, vaardigheid, behendigheid en meer te vergroten, maar ik krijg altijd niemand. Laat dit een update of een verandering hebben 😠😡😠😡
Ik vind het spel leuk, maar repareer het MP3-thema-ding
dit gevecht is erg netjes, maar het team is goed
Ik hou van het spel Ik ben blij dat ik het kan spelen met mijn Bluetooth-controller mooie gevechten doe veel bewegingen die ik kan doen, maar ik zou dol zijn op een nieuwe update met meer worstelaars om uit te kiezen en een verhaalmodus toe te voegen en kun je een deel maken waar we kunnen kies de persoon tegen wie we vechten en welke match we willen dat het is, dat zou cool zijn. Gewoon wachten op de volgende update was 4 maanden plz update.
Grappige game
Dit spel zuigt. totale geldklopperij. game heeft meer bugs dan alle vroege accses/demo-games die ik ooit heb gespeeld. als je gepakt wordt, is het enige wat je kunt doen gewoon de knop indrukken en hopen dat je ontsnapt en meestal lukt het je niet en verlies je gewoon. maar vijanden slagen er altijd in om te ontsnappen. de optie vijanden vastpinnen wordt soms afgeluisterd en geen meter tegenstanders adrenaline of pk die ze altijd opstaan. meestal als je een fles beer drinkt, heb je geen pk meer en kun je niets doen
Ik hou van alle andere spellen die door jullie zijn gemaakt, maar dit spel is zielig. we krijgen niet eens een goede tutorial. En vertel me alsjeblieft hoe onze levensduur zal toenemen nadat we een wedstrijd hebben gespeeld, want in elke wedstrijd heb ik een halveringstijd in het begin.
Leuk spel ooit Ik speel het graag. Ik speel dit spel nu ongeveer vier jaar. Het is echt goed voor het lichaam van een man, ik geef je 5 sterren zonder twijfel
Het is een heel goed spel twee problemen eerst verouderd tweede het doet pijn aan mijn hoofd
Zoveel om aan te werken. De besturing om mee te beginnen en hoe de karakters reageren op de commando's zijn 2 voorbeelden. Het idee van dit spel ziet er leuk uit, maar het doet het niet voor mij. Trage reactie, vertraging tussen het selecteren van de uit te voeren actie en het daadwerkelijk uitvoeren hiervan.
Ik druk steets op een knoppen maar het lukt niet
deze game is in de war als je je zwaargewichttitel hebt gewonnen en het contract moet verlengen waarvan ze zeggen dat je geen prioriteit voor hen bent, hoe kan dat? En waarom is er geen training of tutorial om MCdickie tegen te gaan, update je spel?
Wrestling Revolution 3D is a sports game published by MDickie. ... Similar games/apps you may like: Shooting World - Gun Fire, Smoq Games 22
Wrestling Revolution Urheilupelit drdn
In the WWE Universe and Creation Suite, create your own Custom Superstar, ... Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution is a 3D ninja fighting
Download Sports Android Free Apps. ... SkillTwins: Soccer Game (MOD, All Unlocked) APK ... Wrestling Revolution 3D (MOD, Full Game Unlocked) APK
Dit spel is de beste ter wereld!!!!!!!
Deze game is goed, maar als hun leven te hoog is, schoppen ze je uit je speciale en soms word je gewoon moe voor niets, dan kan je vijand aanvallen.
Werk dit spel bij, voeg bewegingen toe zoals stampen in basisbewegingen, zoals je deed in 3D .. maak sommige bewegingen animatie nauwkeuriger, zoals schouderkei die meer impact nodig heeft wanneer het in de vloer belandt, superkick moet zijn zoals shawn Michaels kick-animatie, maak speer nauwkeuriger, niet alleen alsof het naar iemand aan het duiken was ... maak het als een randanimatiespeer en wanneer het op de tegenstander landt, houden ze hun buik vast alsof het pijn had van de impact, deze game is goed, je hebt alleen een animatie-update nodig, realistischer
Wrestling Revolution Sports ubv
Luisterboek 'Too Sweet' door Keith Elliot Greenberg - Rakuten ...
Graaf
Leuk spel. Umm er is niets mis mee, maar geweldig werk Devs.👍🏻
Ik wil echt weten waarom de tentoonstellingsmodus is vergrendeld. Het was gratis en speelbaar de laatste keer dat ik het downloadde.
de grapichs van dit spel zijn slecht en de besturing is zo verwarrend dat je ook niet tegen iemand kunt vechten alleen de reff die ik ken op de foto's staat dat je met andere mensen vecht en er is online maar er is niet online ook deze game is niet eens leuk, het is zo oud ik niet vind dit spel leuk
Echt goed , beter dan de vorige en het is ook niet offline #👍⬆
Dit is echter een van mijn favoriete games, er zijn geen vrouwelijke personages om als te spelen. Dit was voorheen geen probleem aangezien ik die van mannelijke karakters kon bewerken en veranderen in vrouwelijke, nu kan ik dat niet eens doen. Het minste wat jullie kunnen doen is vrouwelijke karakters invoeren.
Beste
Ik heb coole wwe liedjes voor carrière. Misschien een beetje nep maar wel cool.
Saai,stom,oneerlijk,nogeens saai
Ik denk dat deze game goed is voor mensen die graag wwe-games spelen. Maar je moet speciale kleding voor het personage maken. Dank u
De slechtste sportgame die ik ooit heb meegemaakt.
Ik wou dat ze commentaar aan het spel konden toevoegen, het zou veel cooler kunnen zijn
Echt cool spel, ik ben er verslaafd aan, maar ik denk dat het spel beter kan zijn als jullie het minder glitches maken
Wrestling Revolution Sportsspill tnj
Het is een goeie game, aan het begin snap je het niet zo goed en is alles een beetje onduidelijk en zal je dus veel verliezen. Maar oefeningbaart kunst toch? Zelf had ik veel beter door het spel aan het begin maar later werd ik er rossen in en dan is het best wel leuk.
Sıcak Modlar. Brothers in Arms® 3 MOD apk 2020: My Country Mod apk Traffic Racer Mod apk Brave Fighter Mod apk Wrestling Revolution Mod apk.
Eerst was het leuk, maar daarna werd het saai
MDickie's Wrestling Revolution powerbombs PC Techno, Wrestling Games, Camera Angle, Prince Of Persia ... Wrestling Revolution 3D #Simulation#Sports#apps#ios.
CONDIAPI19 BLOG
Het was natuurlijk prima, maar één ding was teleurstellend en dat is, elke keer als ik naar een andere federatie ga, vroeg of laat moest ik mijn zetten veranderen en ze zullen stomme minder krachtige zetten geven waarmee je niet kunt winnen. Ik bedoel, c mon-worstels hebben een kenmerkende beweging door de hele drager en ik zou mijn bewegingen elke keer moeten veranderen. Nooit was de ervaring goed, maar dat ding zuigt tragisch....
MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG Παιχνίδια ρόλων zpzr
Deze game is GARBAGE, niets werkt. Ik word geraakt als ik bewusteloos ben en als mijn tegenstander geen gezondheid heeft en ik hem neerhaal, kunnen ze gemakkelijk ontsnappen, ook als je bijna volledige gezondheid hebt en je tegenstander je neerhaalt en de scheidsrechter telt dat je NIET kunt ONTSNAPPEN zoals wat is dit spel GARBAGE
Wrestling Revolution Спортивні wyn